piątek, 14 lipca 2017

Nowości ostatnich tygodni [Zoeva, Mac, Makeup Revolution, Kobo, L'Oreal, Avon]


kosmetyki, nowości, Aliexpress, Zoeva, Makeup Revolution,

Hej kochani! 

Wakacje spowodowały ogromne spustoszenie w blogosferze i sama odrobinę ponarzekam. Rzuciło mi się w oczy kilka postów dziewczyn, które martwią się nagłym spadkiem statystyk - nie martwcie się, dotyka to większość blogów kosmetycznych. Sama musiałam zrezygnować na pewien okres z obecności w tym miejscu, również z odwiedzin moich ulubionych blogerek. Jest mi wstyd, że nie zdołałam pogodzić wszystkich obowiązków, ale niebawem wracam do żywych i nadrobię wszelkie zaległości. Tymczasem pozostawiam was z nowościami ostatnich tygodni, które w większości znalazły się u mnie całkiem niespodziewanie. Zapraszam was również na blogowy instragram @karolinahorsi, gdzie możecie być ze mną na bieżąco:)

# Przesyłka niespodzianka od Marty  Kaczki z piekła rodem

Wizyta kuriera totalnie mnie zaskoczyła (PS. pewnie o to Ci chodziło!:))
Sama zawartość paczki jest najlepszym dowodem na to, że kobieta w ciąży to chodząca wariacja hormonalna. Sami spójrzcie, ile ciekawych wspaniałości znalazłam w środku. Jeśli jeszcze jakimś cudem nie znacie naszej blogowej weteranki to oczywiście serdecznie was zachęcam to odwiedzin:)

Paleta korektorów L'oreal, róż Neauty, Kobo, żel do brwi, Sensique, Makuep Revolution, paleta do konturowania, Evree tonik różany, indigo krem do rąk


# Drobiazgi z Aliexpress

Jestem zaskoczona, że w ostatnich tygodniach dotarło do mnie tak mało przesyłek z Aliexpress. Jest to moja mała słabość, która najwidoczniej zmierza w dobrym kierunku i w końcu poznałam znaczenie słowa umiar!:)
Z pewnością najbardziej udanym zakupem były... okulary przeciwsłoneczne. Kosztowały grosze a mimo to nie mam zastrzeżeń co do ich jakości i wykonania. Poza tym wyglądają przepięknie i w końcu znalazłam model, w którym moja kwadratowa głowa nie wygląda jak ziemniak!:)
Na Aliexpress znajdziemy mnóstwo opasek z kwiatami, idealnymi do zdjęć. Wiele z nich nie przypomina towaru z aukcji i możemy czuć się zawiedzione. Ostatnie podejście było strzałem w dziesiątkę i kwiaty prezentują się tak jak tego oczekiwałam. Kolejna, tym razem materiałowa opaska to całkowicie cebulowy zakup, ponieważ kosztowała kilkadziesiąt centów. Model ten jest jednym z popularniejszych, więc bez problemu znajdziecie go w aplikacji a sama opaska nosi się bardzo wygodnie i nie mam do niej żadnych zastrzeżeń. Oczywiście na aukcji znajdziemy więcej propozycji kolorystycznych. Pędzel rybka kupiony z ciekawości i samego wyglądu. Sztuczne rzęsy zamówiłam na próbę, jeszcze z nimi nie współpracowałam.   

Opaska z kwiatami
Opaska
Pędzel rybka
Sztuczne rzęsy
Okulary przeciwsłoneczne


zakupy  z Aliexpress, aliexpress, pędzel rybka, opaska z kwiatami z Aliexpress, sztuczne rzesy z Aliexpress, polacane rzeczy z aliexpress
 # Avon

W ostatnich miesiącach coraz częściej składam zamówienia w Avonie z prostej przyczyny - moja przyjaciółka została konsultantką:) Z jej polecenia wypróbowałam pomadkę LUXE w odcieniu Nude slip, który okazał się nudziakiem idealnym. Podkład adaptujący z ekstraktem białych szafirów pochodzący z tej samej serii zamówiłam na próbę, ponieważ nigdy nie używałam podkładów marki Avon. Pierwotna wersja zapachu Attraction to jedna z moich ulubionych wód toaletowych. Flakonik najnowszej wersji dostałam od przyjaciółki w prezencie, więc jeśli to czytasz przesyłam buziaka <3


kosmetyki Avon, Avon luxe podkład, szminka luxe, perfumy attraction

#Urodziny


Dzień ojca to nie tylko święto tatuśków, ale również moje - obchodzę wtedy urodziny. Poniższe zdjęcia to kosmetyczne podarunki na moje 24 (!) urodziny od moich najbliższych kobietek.

Stara mydlarnia olejek malinowy, L'oreal tonik malinowy, Golden Rose vision lipstick 120, organic shop peeling


Makeup revolution paleta cieni chocolate vice, ciepłe cienie, brzoskwiniowe cieni, makuep revolution  czekolada

# Zoeva, zestaw 12 pędzli do oczu

Nie będę was oszukiwać - śniły mi się po nocach odkąd zobaczyłam je po raz pierwszy w blogosferze. Pędzle to podstawa makijażu a zestaw Hakuro to dla mnie strata pieniędzy. Mam kilka sztuk pędzli tej marki i nie znoszę uczucia drapania przy kontakcie z powieką. Pędzel do podkładu skończył żywot po 3 latach a jeden podzielił się na 2 części. Nie robię z nimi wybuchowych eksperymentów, po prostu sś kiepskiej jakości. Pędzle Zoeva to B A J K A. Wygląd, wykonanie, jakość a co najważniejsze, podobno służą na lata!

Pędzle Zoeva, najlepsze pędzle do makijażu, Zoeva brushes

Pędzle Zoeva, Zoeva brushes, najlepsze pędzle do makijażu

# MAC

Pierwszym MACzkieme, który znalazł swoje miejsce w mojej kosmetyczne był puder Studio Fix w odcieniu NC15. Od dawna szukałam pudru, który zmatowi skórę, ale pozostawi naturalne wykończenie i w tym przypadku trafiłam idealnie. Osoby z cerą mieszaną mają często krytyczne zdanie na temat tego produktu, jednak znalazłam się w grupie zadowolonych użytkowniczek. Z wiekiem, moja skóra odrobinę się uspokoiła i nie potrzebuję tak mocnego zmatowienia jak kilka lat temu. Musimy same ocenić, czy potrzebujemy mocno matującego pudru np. ryżowego. Studio Fix utrzymuje makijaż w ryzach przez ok. 3 godziny, przy czym wygląda bardzo naturalnie i świeżo. 

Szminka, którą widzicie poniżej pochodzi z serii matte a jej odcień to Pink Plaid. Przypomina bardziej zgaszoną wersję matowej kredki Golden Rose o  numerze 12.

Mac pink plaid studio fix okulary z aliexpress


golden rose 120 mac pink plaid avon swatche

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz